#1

  stay strong alynn . walau apapun yang berlaku , tabahkan hatimu

Sakitkan bila perasaan dipermainkan ? Sakitkan bila kita berharap pada yang tak sudi ? tapi nak buat macam mana . semua tu berlaku kat aku . aku taktau nak cakap macam mana . yang hanya ada dalam hati aku ni . SABAR , SABAR dan terus berSABAR . aku pikir aku ni perempuan , takde hak atas dia . kalau nak ikutkan rasa hati , nak je aku luahkan kat dia . Sakit sangat bila hati dipermainkan . kita syanag dia bagai nak rak , tapi dia buat macam ni . hm . so sad . tipulak kalau aku cakap aku tak sayang dia , tipulah kalau aku cakap aku tak cinta dia . and tipulah kalau aku cakap aku taknak getback ngn dia . semua tu aku nak . tapi aku tak mampu . tak mampu  untuk sakit hati buat kali ke2 dengan orang yang sama :'( sedih memang sedih . tapi hidup harus diteruskan . aku tak boleh lemah . aku kene kuat . aku kene kuat hadapi semua ni . tapi aku tak berdaya . sumpah . tak berdaya langsung nak lalui semua ni . semuanya aku serahkan pada ALLAH . kalau itu yg terbaik untuk aku , aku redha . :'( takde guna aku nak sayang dia lagi . takde guna aku nak cinta dia , takde guna aku still berharap kat dia . takde guna pun semua tu . :'( okay lah . sampai sini je aku nak share . nite :) my life incomplete without ICE ! 

 
Free Mustache Dandy - Pointer 1 Cursors at www.totallyfreecursors.com